Kamil Efe Üregen: Kazanarak bitirmek isterdik!

spot_img


Süper Lig‘in 34. ve son haftasında Eyüpspor ile 3-3 berabere kalan Fenerbahçe‘de Kamil Efe Üregen açıklamalarda bulundu.

Kısa bir demeç veren Kamil Efe Üregen, “Benim için güzel geçti, zaman zaman forma bulabildim. A takımla idmana çıktım. Taraftarımızın önünde kazanarak bitirmek isterdik, nasip değilmiş” sözlerini dile getirdi.


Haber Girişi
Hakan Kurt – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img