Mehmet Ali Aydınlar: “Kazanan Fenerbahçe olsun”

spot_img


Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nın ikinci gününde oy kullanma işlemi devam ediyor. Fenerbahçe kongre üyesi ve Eski Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar da oy kullanmak için alana geldi. Yoğun ilgiyle karşılanan Aydınlar daha sonra oyunu vermek için sandık bölümüne geçti.
Aydınlar oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, “Fenerbahçe için hayırlı olsun. Kazanan Fenerbahçe olsun. Ben her zaman Fenerbahçe’nin yanında olmaya devam edeceğim” ifadelerini kullandı.
Bu seçim için adaylığını koyan Aydınlar, daha sonrasında çekilmesiyle ilgili gelen soruya, “Artık yorum yapmayalım sonuçları bekleyelim” yanıtını verdi.


Google Haberler'de tüm geliþmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ý takip edin.


Haber Girişi
Ahmet Fettah Akkuş – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img