Seyir halindeki tır alev alev yandı

spot_img


Olay, öğle saatlerinde TarsusAdanaGaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı.

Seyir halindeki tır alev alev yandı

Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi‘ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.


Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı. Otoyoldaki trafik akışı ise bir süre kontrollü şekilde sağlandı.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img