
BAĞDAT YÖNETİMİ DAHA YÜKSEK KOTA TALEP EDİYOR
Bakanlık yetkilisi, Irak’ın OPEC nezdinde üretim kotasının önemli ölçüde artırılmasını istediğini belirterek, söz konusu talebin örgüt tarafından en üst düzeyde değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti.
Bağdat‘ın, ekonomik dengeleri koruyabilmek ve gelir kayıplarını telafi edebilmek adına daha yüksek üretim kapasitesine ihtiyaç duyduğu kaydedildi.

















