Leyla Aydemir davasında annenin beyanlarının ardından gözler yarınki duruşmada!

spot_img


“OLAYI GÖZÜMLE GÖRMEDİM”

Duruşmada ifade veren anne Şükran Aydemir, olayın failini bilmediğini belirterek, “Katil kimse ondan şikayetçiyim. Kimsenin günahını almak istemiyorum. Olayı gözümle görmedim. Kimin yaptığını bilsem kendi ellerimle hesap sorarım” demişti.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img