Fenerbahçe’de futbolculara laktat testi uygulandı!

spot_img


Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe‘de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.






Haber Girişi
Hakan Kurt – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img