Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi: Vatandaşlar gölgelik alana akın etti!

spot_img



Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi: Vatandaşlar gölgelik alana akın etti!
Adana’da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalanlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana’ya gelmek isteyen…Devamı için tıklayınız



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img