Antalyaspor, Bülent Korkmaz ile sözleşme imzaladı!

spot_img


Antalyaspor‘da teknik direktörlük görevine getirilen Bülent Korkmaz için kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde imza töreni düzenlendi.

Törende konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz’ın daha önce de Antalyaspor’da görev yaptığını hatırlattı.

“HOCAMIZA GÜVENİYORUZ”

Ergün, Antalyaspor’un layık olduğu Süper Lig’e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, “Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig’e çıkacağız.” dedi.

Teknik direktör Bülent Korkmaz ise geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle Antalyaspor’un küme düştüğünü ifade etti.

KORKMAZ: “HERKESİN SABIRLI OLMASINI İSTİYORUM”

“Amacımız Süper Lig’e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.” diyen Korkmaz, şöyle konuştu:

“Zor bir süreç. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum. Futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde olduğumuz zaman hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Tesisleri, camiayı gördükten sonra Antalyaspor’un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüm.”

Antalya ve Antalyaspor’u çok sevdiğini anlatan Korkmaz, “Antalyaspor’dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık.” ifadelerini kullandı.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Aytunç Akın – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img