Eskişehir 2 Eylül Caddesi’nde, boş çöp kutusunun hemen yanına bırakılan karton ve ambalaj atıkları çevre kirliliğine neden oldu.
Eskişehir’in en işlek noktalarından biri olan 2 Eylül Caddesi’nde, boş olmasına rağmen çöp kutusunun yanına bırakılan karton ve ambalaj atıkları çevre kirliliğine neden oldu.
Yaya trafiğinin yoğun olduğu bölgede oluşan görüntü, çevre düzeni açısından tepki topladı. Vatandaşlar, çöp kutusunun boş olmasına rağmen atıkların dışarı bırakılmasını doğru bulmadıklarını belirterek, ortak kullanım alanlarında daha dikkatli olunması gerektiğini ifade etti.
Karton ve ambalaj atıklarının uzun süre kaldırılmaması halinde rüzgârla çevreye dağılabileceğine dikkat çeken vatandaşlar, ilgili birimlerin temizlik ve bertaraf konusunda daha hızlı hareket etmesini istedi.


















