Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü – Son Dakika Spor Haberleri

spot_img


Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre Düzce‘deki Topuk Yaylası Tesisleri’nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.

Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.

Fenerbahçe, saat 17.30’da gerçekleştireceği günün ikinci antrenmanıyla çalışmalarına devam edecek.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Ahmet Fettah Akkuş – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img