Fenerbahçe sahaya indi – Son Dakika Spor Haberleri

spot_img


Şampiyonlar Ligi 2. eleme turunda Polonya ekibi Gornik Zabrze ile karşılaşacak F.Bahçe, hazırlıklarına Topuk Yaylası’nda başladı. Kafile, Düzce Fenerbahçeliler Derneği tarafından Kaynaşlı gişelerinde tezahüratlarla karşılandı. Sarı-lacivertli takım, sezonun ilk antrenmanını akşam saatlerinde gerçekleştirdi. Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerinin cumartesi günü takımı ziyaret edeceği açıklandı. 2 Temmuz’a kadar hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda sürdürecek F.Bahçe, 5-14 Temmuz arasında Avusturya’nın Windischgarsten bölgesinde ikinci kampını gerçekleştirecek.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img