Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü!

spot_img


Fenerbahçe‘de yeni sezon hazırlıkları sürüyor.

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce’deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri’nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.

Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.

Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Aytunç Akın – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img