Gaziantep’te korkunç olay! Tekstil fabrikasındaki işçiler içme suyundan zehirlendi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı!

spot_img


25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Buse Sever – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img