Göztepe, Altınordu’ya talip oldu! – Son Dakika Spor Haberleri

spot_img


Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil’in kırmızı-lacivertli kulübü son yıllarda olduğu gibi yine devretmek isteyen Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile temasa geçtiği ancak görüşmenin olumsuz sonuçlandığı öğrenildi.

Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, geçtiğimiz yıllarda da altyapısıyla ünlü Altınordu’yu devralmak için girişimlerde bulunmuş ancak anlaşma sağlanamamıştı.

Altınordu’nun ismini değiştirmek isteyen yatırımcılara kapıyı kapatan Seyit Mehmet Özkan, altyapı takımları ve tesisleri elinde tutup sadece A takımın yarışmacı haklarını devretmeyi planlıyor.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Aytunç Akın – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img