Kütahya’da korkunç olay! Bir kadın, oğluyla yaşadığı evde ölü bulundu

spot_img


Kütahya’da Börekçiler Mahallesi Pınar Sokak’ta Hatice Alaçam ile oğlu Ö.Ö’nün (40) yaşadığı eve, 112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbar üzerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

15 GÜN ÖNCE ÖLDÜĞÜ TAHMİN EDİLİYOR

Eve giren ekipler, yatağında hareketsiz bulunan Alaçam’ın hayatını kaybettiğini belirledi. Yapılan ilk incelemede, cesedi bozulmaya başlayan kadının yaklaşık 15 gün önce öldüğü değerlendirildi.

Psikolojik sorunları bulunduğu iddia edilen Ö.Ö’nün ise rahatsızlığından dolayı dün hastaneye yattığı öğrenildi.

Olay yeri incelemesinin ardından Alaçam’ın cesedi, otopsi için Kütahya Şehir Hastanesi morguna götürüldü.

ANNESİNİN CANSIZ BEDENİYLE AYNI EVDE YAŞADI

Öte yandan, Ö.Ö’nün annesinin öldüğünü bildirmediği ve cesediyle aynı evde yaşadığı tahmin ediliyor.

Mahalle muhtarı İsmail Arı, gazetecilere yaptığı açıklamada, anne ve oğlunun sokakta çok fazla görülmediğini, kadının günler önce öldüğünün tahmin edildiğini belirtti.


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.


Haber Girişi
Halil İbrahim Ğlkü – Editör



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img