
“OLAYI GÖZÜMLE GÖRMEDİM”
Duruşmada ifade veren anne Şükran Aydemir, olayın failini bilmediğini belirterek, “Katil kimse ondan şikayetçiyim. Kimsenin günahını almak istemiyorum. Olayı gözümle görmedim. Kimin yaptığını bilsem kendi ellerimle hesap sorarım” demişti.
