Son dakika | Başkan Erdoğan Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde

spot_img


Son dakika haberi… Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu.

Başkan Erdoğan, “Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim sizleri hürmet ve muhabbetle selamlıyorum. Sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum.” dedi.

Başkan Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Son Dakika: Başkan Erdoğan Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu | Video

Erdoğan “Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum.” dedi.

AYRINTILAR GELİYOR…


Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img