Bordo-mavililer, 2026-2027 sezonunda FIBA Şampiyonlar Ligi’nde yer alacaklarını açıkladı.
Trabzonspor‘dan yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
“2026-2027 sezonunda Avrupa sahnesindeyiz! Takımımız, FIBA Şampiyonlar Ligi’nde mücadele edecek.”
Haber Girişi


















