
Son dakika haberi: Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu. Başkan Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz” ifadelerini kullandı. Erdoğan, “Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.

















