Eskişehir’in Tepebaşı ilçesinde kontrolden çıkan bir otomobil, kaldırım üzerinde park halinde bulunan otomobil ve motosiklete çarptı. Güvenlik kamerasına yansıyan kazada yaralanan sürücü hastaneye kaldırılırken, polis olayla ilgili inceleme başlattı.
Eskişehir’de meydana gelen trafik kazasında kontrolden çıkan bir otomobil, kaldırım üzerinde park halinde bulunan iki araca çarparak durabildi. Kazada yaralanan sürücü hastanede tedavi altına alınırken, olay anı çevredeki güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Kaza, Tepebaşı ilçesine bağlı Şirintepe Mahallesi’ndeki Demirel Sokak’ta meydana geldi.
Direksiyon hakimiyetini kaybetti
Edinilen bilgilere göre, İrem A. yönetimindeki 26 AJV 947 plakalı otomobil, sokağa dönüş yaptığı sırada henüz bilinmeyen bir nedenle sürücüsünün kontrolünden çıktı. Kontrolden çıkan araç aniden hızlanarak kaldırım üzerinde park halinde bulunan bir otomobil ile motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle araçlar hasar görürken, otomobil ancak çarpmanın ardından durabildi.

Kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı
Yaşanan kaza çevrede bulunan bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Görüntülerde otomobilin kontrolden çıkarak park halindeki araçlara çarpması yer aldı. Kazanın ardından çevrede bulunan vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
Yaralı sürücü hastaneye kaldırıldı
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan sürücü İrem A., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kazada park halindeki otomobil ve motosiklette maddi hasar oluşurken, polis ekipleri olay yerinde inceleme yaptı. Kazanın kesin nedeninin belirlenmesi amacıyla soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.


















