Bakan Ersoy açıkladı: İlk etap çalışmaları tamamlandı! Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı

spot_img



Bakan Ersoy açıkladı: İlk etap çalışmaları tamamlandı! Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı

Kültür ve Turizm Bakanlığınca, Sümela Manastırı’nda ziyaretçilerin güvenliğini artırmak ve kültürel mirasın korunmasını güçlendirmek amacıyla yürütülen bakım, onarım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı.

Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında kaya yüzey temizliği, koruyucu uygulamalar ve çevre düzenlemeleri hayata geçirilirken, manastır yeniden ziyaretçilerin hizmetine açıldı. Sümela Manastırı’nda kapsamlı restorasyon çalışmaları ise planlanan program doğrultusunda devam edecek.



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img