Eskişehir’in en yoğun noktalarından biri olan İki Eylül Caddesi’nde, yaya yolu bulunmamasına rağmen vatandaşların sıkça kullandığı geçiş alanı risk oluşturmaya devam ediyor.
Vatandaşlar, yoğun kullanılan bu alanın daha güvenli hale getirilmesini isterken, özellikle yaşlılar ve çocuklar için tehlikenin daha büyük olduğuna dikkat çekiyor. Yaya geçişi için tasarlanmamış olmasına rağmen sürekli kullanılan noktada gerekli düzenlemelerin yapılması, olası kaza ve yaralanmaların önüne geçilmesi açısından önem taşıyor.


















