Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte Eskişehir’de parklar ve yeşil alanlar yeniden dolup taştı.
Uzmanlar ise sıcak havalarda özellikle öğle saatlerinde uzun süre güneş altında kalınmaması gerektiğini hatırlatıyor. Vatandaşlara bol su tüketmeleri, açık renkli kıyafetler tercih etmeleri ve mümkün olduğunca gölgelik alanlarda vakit geçirmeleri tavsiye ediliyor. Parklar, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent sakinlerinin en çok tercih ettiği sosyal yaşam alanları arasında yer almayı sürdürüyor.


















