Eskişehir’de havaların ısınmasıyla parklar yeniden doldu taştı

spot_img



Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte Eskişehir’de parklar ve yeşil alanlar yeniden dolup taştı.

Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte parklar ve yeşil alanlar yeniden hareketlendi. Günün özellikle akşam saatlerinde parklara akın eden vatandaşlar, yürüyüş yaparak, çocuklarıyla vakit geçirerek ve gölgelik alanlarda dinlenerek sıcak havanın tadını çıkardı. Çocuk oyun alanlarında yoğunluk yaşanırken, spor alanları da ilgi gördü.

Uzmanlar ise sıcak havalarda özellikle öğle saatlerinde uzun süre güneş altında kalınmaması gerektiğini hatırlatıyor. Vatandaşlara bol su tüketmeleri, açık renkli kıyafetler tercih etmeleri ve mümkün olduğunca gölgelik alanlarda vakit geçirmeleri tavsiye ediliyor. Parklar, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent sakinlerinin en çok tercih ettiği sosyal yaşam alanları arasında yer almayı sürdürüyor.

 



Source link

spot_img

benzer haberler

spot_img